fredag 23 januari 2009

För ett tag sedan fick jag en ny kompis...

Morbror Gustav å hans donna har skaffat sig en valp. Allt som oftast kommer de hit å hälsar på och jag får busa med lille Lobo. Han är så liten å klen så jag kan lätt knyckla ihop honom till ett litet paket och käka honom till frukost he he he.

Lobo brukar bita mig i mina hängiga läppar, lägga sig i min säng eller försöka ta mina ben. Men då lägger jag en av mina gigantiska tassar på honom så piper han och sticker till sin egen säng, som han tror är någon form av pax!? Här kommer några bilder på mig och Lobo.

2 kommentarer:

  1. Hej Maximus! Det är Lobo! Kan vi leka någon dag? Jag har inte lärt mig läsa ännu, så jag vet inte vad du har skrivit. Jag ska fråga husse. Hejdå!

    SvaraRadera
  2. Hej brorsan, ni har blivit utmanade, kolla min blogg!
    Branco

    SvaraRadera