söndag 8 mars 2009

Tiden går fort..

Tiden bara springer iväg och nu har vi inte bloggat på alldeles för länge!

I helgen har jag sovit över hos mattes föräldrar. Där blev jag riktigt bortskämd! Fick fläskfilé till kvällsmat och så fick jag sova mellan mormor och morfar i deras säng. Mormor trillade nästan ur sängen för jag är väldigt bra på att bre ut mig..

Nu kommer lite bilder som visar vad jag hittat på under de senaste veckorna.

Jag har jagat upp grannens katt i en elstolpe


Jag har fått en överraskning - mitt första märgben. Oh my good, det smakade fint det!
Jag har käkat en del ben


Jag har busat en hel del


Jag har varit på skogspromenader - passade på att posera lite..



2 kommentarer:

  1. Du har glömt att blogga om mig! Jag är ledsen nu. /Lobo.

    SvaraRadera
  2. Jihoo jihoo, nu kan jag kommentera! ;) Maxen är såå fin!! :*

    SvaraRadera