tisdag 5 maj 2009

Min tjej & jag

Har ju glömt att visa bild på min snygga brutta. Hittade bara några "mysbilder" på oss ;) (tyvärr ingen i helfigur) men visst är hon fin!? Hon är en Bullmastiff som heter Esther.




Annars mår vi finfint hela familjen. Har ju varit underbart väder hela april så då har jag varit ute och busat & solat i trädgården hela dagarna. Har även passat på att hjälpa husse & matte med trädgårdsarbetet. Jag är t ex bra på att slita upp hallonplantor & tassa runt i det nysådda gräset...



Förresten - jag har ju tränat lite spår med, det är jättekul & jag är väldigt duktig enligt husse & matte!

2 kommentarer:

  1. Nämen, din tjej ser ju ut som Gibbe!;0) Så kul att spårningen går bra, vi kör igen på söndag!:)

    SvaraRadera
  2. Jag trodde vi var ihop! Jag är ledsen nu. /Lobo.

    SvaraRadera